فرهنگ, ساحل, پیری, مرتضی. (1402). تأثیر جهت‎گیری دیجیتال بر عملکرد بازاریابی با نقش واسطه‎ای قابلیت‌های بازاریابی دیجیتال در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط (مورد مطالعه: کسب‌وکارهای مجازی شهر ارومیه). , 13(4), 115-136. doi: 10.22108/nmrj.2024.138386.2933
ساحل فرهنگ; مرتضی پیری. "تأثیر جهت‎گیری دیجیتال بر عملکرد بازاریابی با نقش واسطه‎ای قابلیت‌های بازاریابی دیجیتال در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط (مورد مطالعه: کسب‌وکارهای مجازی شهر ارومیه)". , 13, 4, 1402, 115-136. doi: 10.22108/nmrj.2024.138386.2933
فرهنگ, ساحل, پیری, مرتضی. (1402). 'تأثیر جهت‎گیری دیجیتال بر عملکرد بازاریابی با نقش واسطه‎ای قابلیت‌های بازاریابی دیجیتال در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط (مورد مطالعه: کسب‌وکارهای مجازی شهر ارومیه)', , 13(4), pp. 115-136. doi: 10.22108/nmrj.2024.138386.2933
فرهنگ, ساحل, پیری, مرتضی. تأثیر جهت‎گیری دیجیتال بر عملکرد بازاریابی با نقش واسطه‎ای قابلیت‌های بازاریابی دیجیتال در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط (مورد مطالعه: کسب‌وکارهای مجازی شهر ارومیه). , 1402; 13(4): 115-136. doi: 10.22108/nmrj.2024.138386.2933


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب