سیاوشی, ملیحه, فیروزی, فاطمه. (1403). اثربخشی تبلیغات موسسات خیریه: کاربست ارزش های فرهنگی (موردمطالعه: تبلیغات کمیته امداد امام خمینی). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 2(1), 227-248. doi: 10.22108/ecs.2024.140483.1094
ملیحه سیاوشی; فاطمه فیروزی. "اثربخشی تبلیغات موسسات خیریه: کاربست ارزش های فرهنگی (موردمطالعه: تبلیغات کمیته امداد امام خمینی)". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 2, 1, 1403, 227-248. doi: 10.22108/ecs.2024.140483.1094
سیاوشی, ملیحه, فیروزی, فاطمه. (1403). 'اثربخشی تبلیغات موسسات خیریه: کاربست ارزش های فرهنگی (موردمطالعه: تبلیغات کمیته امداد امام خمینی)', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 2(1), pp. 227-248. doi: 10.22108/ecs.2024.140483.1094
سیاوشی, ملیحه, فیروزی, فاطمه. اثربخشی تبلیغات موسسات خیریه: کاربست ارزش های فرهنگی (موردمطالعه: تبلیغات کمیته امداد امام خمینی). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1403; 2(1): 227-248. doi: 10.22108/ecs.2024.140483.1094


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب