اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات42
تعداد شماره‌ها1,588
تعداد مقالات12,949
تعداد مشاهده مقاله28,229,366
تعداد دریافت فایل اصل مقاله11,276,235
محجوب, حسین, خداداد حسینی, سید حمید, کردناییج, اسدالله, اسماعیلی نسب, مریم. (1402). تأثیر ویژگی‌های مزاجی شخصیت مشتریان و درگیری ذهنی محصولات بر ناسازگاری شناختی پس از خرید. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, (), -. doi: 10.22108/nmrj.2024.138930.2955
حسین محجوب; سید حمید خداداد حسینی; اسدالله کردناییج; مریم اسماعیلی نسب. "تأثیر ویژگی‌های مزاجی شخصیت مشتریان و درگیری ذهنی محصولات بر ناسازگاری شناختی پس از خرید". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, , , 1402, -. doi: 10.22108/nmrj.2024.138930.2955
محجوب, حسین, خداداد حسینی, سید حمید, کردناییج, اسدالله, اسماعیلی نسب, مریم. (1402). 'تأثیر ویژگی‌های مزاجی شخصیت مشتریان و درگیری ذهنی محصولات بر ناسازگاری شناختی پس از خرید', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, (), pp. -. doi: 10.22108/nmrj.2024.138930.2955
محجوب, حسین, خداداد حسینی, سید حمید, کردناییج, اسدالله, اسماعیلی نسب, مریم. تأثیر ویژگی‌های مزاجی شخصیت مشتریان و درگیری ذهنی محصولات بر ناسازگاری شناختی پس از خرید. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1402; (): -. doi: 10.22108/nmrj.2024.138930.2955


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب