اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات42
تعداد شماره‌ها1,594
تعداد مقالات12,964
تعداد مشاهده مقاله28,293,169
تعداد دریافت فایل اصل مقاله11,294,254
Sefidgar, Aylar, Hesari, Sadaf, Saberi, Ali, Nikosokhan Sedghi, Rohollah. (1402). The Effect of Using Word-of-Mouth Marketing on the Identity of Sports Brands. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1(2), 107-116. doi: 10.22108/asml.2024.139848.1038
Aylar Sefidgar; Sadaf Hesari; Ali Saberi; Rohollah Nikosokhan Sedghi. "The Effect of Using Word-of-Mouth Marketing on the Identity of Sports Brands". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1, 2, 1402, 107-116. doi: 10.22108/asml.2024.139848.1038
Sefidgar, Aylar, Hesari, Sadaf, Saberi, Ali, Nikosokhan Sedghi, Rohollah. (1402). 'The Effect of Using Word-of-Mouth Marketing on the Identity of Sports Brands', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1(2), pp. 107-116. doi: 10.22108/asml.2024.139848.1038
Sefidgar, Aylar, Hesari, Sadaf, Saberi, Ali, Nikosokhan Sedghi, Rohollah. The Effect of Using Word-of-Mouth Marketing on the Identity of Sports Brands. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1402; 1(2): 107-116. doi: 10.22108/asml.2024.139848.1038


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب