اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات42
تعداد شماره‌ها1,588
تعداد مقالات12,949
تعداد مشاهده مقاله28,229,577
تعداد دریافت فایل اصل مقاله11,276,288
Nasr Esfahani, Davood, shams, hengameh. (1402). Impact of Brand Origin Country Perception on Brand Equity among Sports Products Consumers. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1(2), 133-145. doi: 10.22108/asml.2024.140341.1041
Davood Nasr Esfahani; hengameh shams. "Impact of Brand Origin Country Perception on Brand Equity among Sports Products Consumers". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1, 2, 1402, 133-145. doi: 10.22108/asml.2024.140341.1041
Nasr Esfahani, Davood, shams, hengameh. (1402). 'Impact of Brand Origin Country Perception on Brand Equity among Sports Products Consumers', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1(2), pp. 133-145. doi: 10.22108/asml.2024.140341.1041
Nasr Esfahani, Davood, shams, hengameh. Impact of Brand Origin Country Perception on Brand Equity among Sports Products Consumers. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1402; 1(2): 133-145. doi: 10.22108/asml.2024.140341.1041


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب