اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,604
تعداد مقالات13,043
تعداد مشاهده مقاله28,562,542
تعداد دریافت فایل اصل مقاله11,362,152
Nasr Esfahani, Davood, shams, hengameh. (1402). Impact of Brand Origin Country Perception on Brand Equity among Sports Products Consumers. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1(2), 133-145. doi: 10.22108/asml.2024.140341.1041
Davood Nasr Esfahani; hengameh shams. "Impact of Brand Origin Country Perception on Brand Equity among Sports Products Consumers". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1, 2, 1402, 133-145. doi: 10.22108/asml.2024.140341.1041
Nasr Esfahani, Davood, shams, hengameh. (1402). 'Impact of Brand Origin Country Perception on Brand Equity among Sports Products Consumers', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1(2), pp. 133-145. doi: 10.22108/asml.2024.140341.1041
Nasr Esfahani, Davood, shams, hengameh. Impact of Brand Origin Country Perception on Brand Equity among Sports Products Consumers. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1402; 1(2): 133-145. doi: 10.22108/asml.2024.140341.1041


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب