علینقیان, نسرین, یزدان, علی. (1403). تاثیر بازاریابی خیرخواهانه بر قصد خرید مشتریان و وفاداری آنها نسبت به برند (مورد مطالعه: مشتریان برند اصالت اصفهان). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 2(1), 139-158. doi: 10.22108/ecs.2024.139947.1081
نسرین علینقیان; علی یزدان. "تاثیر بازاریابی خیرخواهانه بر قصد خرید مشتریان و وفاداری آنها نسبت به برند (مورد مطالعه: مشتریان برند اصالت اصفهان)". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 2, 1, 1403, 139-158. doi: 10.22108/ecs.2024.139947.1081
علینقیان, نسرین, یزدان, علی. (1403). 'تاثیر بازاریابی خیرخواهانه بر قصد خرید مشتریان و وفاداری آنها نسبت به برند (مورد مطالعه: مشتریان برند اصالت اصفهان)', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 2(1), pp. 139-158. doi: 10.22108/ecs.2024.139947.1081
علینقیان, نسرین, یزدان, علی. تاثیر بازاریابی خیرخواهانه بر قصد خرید مشتریان و وفاداری آنها نسبت به برند (مورد مطالعه: مشتریان برند اصالت اصفهان). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1403; 2(1): 139-158. doi: 10.22108/ecs.2024.139947.1081


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب