اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات42
تعداد شماره‌ها1,571
تعداد مقالات12,848
تعداد مشاهده مقاله27,733,018
تعداد دریافت فایل اصل مقاله11,079,876
Gozali, Imelda, FITRIYAH, IMA, Widiati, Utami, Cahyono, Bambang. (1402). Celebrating Mistakes: The Alignment of Assessment for Learning (AfL) and Motivational Strategy (MotS) in a Constrained Context. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, (), -. doi: 10.22108/are.2024.139553.2178
Imelda Gozali; IMA FITRIYAH; Utami Widiati; Bambang Yudi Cahyono. "Celebrating Mistakes: The Alignment of Assessment for Learning (AfL) and Motivational Strategy (MotS) in a Constrained Context". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, , , 1402, -. doi: 10.22108/are.2024.139553.2178
Gozali, Imelda, FITRIYAH, IMA, Widiati, Utami, Cahyono, Bambang. (1402). 'Celebrating Mistakes: The Alignment of Assessment for Learning (AfL) and Motivational Strategy (MotS) in a Constrained Context', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, (), pp. -. doi: 10.22108/are.2024.139553.2178
Gozali, Imelda, FITRIYAH, IMA, Widiati, Utami, Cahyono, Bambang. Celebrating Mistakes: The Alignment of Assessment for Learning (AfL) and Motivational Strategy (MotS) in a Constrained Context. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1402; (): -. doi: 10.22108/are.2024.139553.2178


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب