اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات42
تعداد شماره‌ها1,594
تعداد مقالات12,964
تعداد مشاهده مقاله28,291,499
تعداد دریافت فایل اصل مقاله11,293,884
Ivaz, Amin, Jalilifar, Alireza. (1402). Examining Classroom Observation Forms in the Iranian Context: A Rhetorical Analysis of Academic Commentary in Teacher Evaluation. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12(4), 103-130. doi: 10.22108/are.2024.139616.2182
Amin Ivaz; Alireza Jalilifar. "Examining Classroom Observation Forms in the Iranian Context: A Rhetorical Analysis of Academic Commentary in Teacher Evaluation". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12, 4, 1402, 103-130. doi: 10.22108/are.2024.139616.2182
Ivaz, Amin, Jalilifar, Alireza. (1402). 'Examining Classroom Observation Forms in the Iranian Context: A Rhetorical Analysis of Academic Commentary in Teacher Evaluation', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12(4), pp. 103-130. doi: 10.22108/are.2024.139616.2182
Ivaz, Amin, Jalilifar, Alireza. Examining Classroom Observation Forms in the Iranian Context: A Rhetorical Analysis of Academic Commentary in Teacher Evaluation. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1402; 12(4): 103-130. doi: 10.22108/are.2024.139616.2182


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب