بهبودی, امید, غیور باغبانی, سید مرتضی, نادرنژاد, عاطفه. (1403). بررسی تاثیر ترویج فعالیت‌های خیرخواهانه در شبکه های اجتماعی بر ارزش ویژه موسسات خیریه (نیکوکاری)؛ تحلیل نقش تعدیلگری منحصر به فرد بودن ادراک شده و میانجی گری تجربه برند (مورد مطالعه: خیریه گلستان علی (ع)). , 2(1), 1-28. doi: 10.22108/ecs.2023.138569.1061
امید بهبودی; سید مرتضی غیور باغبانی; عاطفه نادرنژاد. "بررسی تاثیر ترویج فعالیت‌های خیرخواهانه در شبکه های اجتماعی بر ارزش ویژه موسسات خیریه (نیکوکاری)؛ تحلیل نقش تعدیلگری منحصر به فرد بودن ادراک شده و میانجی گری تجربه برند (مورد مطالعه: خیریه گلستان علی (ع))". , 2, 1, 1403, 1-28. doi: 10.22108/ecs.2023.138569.1061
بهبودی, امید, غیور باغبانی, سید مرتضی, نادرنژاد, عاطفه. (1403). 'بررسی تاثیر ترویج فعالیت‌های خیرخواهانه در شبکه های اجتماعی بر ارزش ویژه موسسات خیریه (نیکوکاری)؛ تحلیل نقش تعدیلگری منحصر به فرد بودن ادراک شده و میانجی گری تجربه برند (مورد مطالعه: خیریه گلستان علی (ع))', , 2(1), pp. 1-28. doi: 10.22108/ecs.2023.138569.1061
بهبودی, امید, غیور باغبانی, سید مرتضی, نادرنژاد, عاطفه. بررسی تاثیر ترویج فعالیت‌های خیرخواهانه در شبکه های اجتماعی بر ارزش ویژه موسسات خیریه (نیکوکاری)؛ تحلیل نقش تعدیلگری منحصر به فرد بودن ادراک شده و میانجی گری تجربه برند (مورد مطالعه: خیریه گلستان علی (ع)). , 1403; 2(1): 1-28. doi: 10.22108/ecs.2023.138569.1061


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب