باشکوه اجیرلو, محمد, محمدخانی, رحیم. (1402). طراحی مدل پیاده‌سازی بازاریابی دیجیتال بنگاه به بنگاه با تأکید بر مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر هوش مصنوعی. , 13(3), 133-158. doi: 10.22108/nmrj.2023.138898.2952
محمد باشکوه اجیرلو; رحیم محمدخانی. "طراحی مدل پیاده‌سازی بازاریابی دیجیتال بنگاه به بنگاه با تأکید بر مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر هوش مصنوعی". , 13, 3, 1402, 133-158. doi: 10.22108/nmrj.2023.138898.2952
باشکوه اجیرلو, محمد, محمدخانی, رحیم. (1402). 'طراحی مدل پیاده‌سازی بازاریابی دیجیتال بنگاه به بنگاه با تأکید بر مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر هوش مصنوعی', , 13(3), pp. 133-158. doi: 10.22108/nmrj.2023.138898.2952
باشکوه اجیرلو, محمد, محمدخانی, رحیم. طراحی مدل پیاده‌سازی بازاریابی دیجیتال بنگاه به بنگاه با تأکید بر مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر هوش مصنوعی. , 1402; 13(3): 133-158. doi: 10.22108/nmrj.2023.138898.2952


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب