اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات42
تعداد شماره‌ها1,595
تعداد مقالات12,973
تعداد مشاهده مقاله28,325,246
تعداد دریافت فایل اصل مقاله11,302,813
طالاری, محمد, خدایاری سهل آباد, مهسا. (1402). طراحی و تبیین چارچوب بازاریابی استراتژیک در شرکت-های جهانی‌زاد: ابعاد و راهبردها، آمیخته و پیامدها. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, (), -. doi: 10.22108/nmrj.2023.136894.2867
محمد طالاری; مهسا خدایاری سهل آباد. "طراحی و تبیین چارچوب بازاریابی استراتژیک در شرکت-های جهانی‌زاد: ابعاد و راهبردها، آمیخته و پیامدها". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, , , 1402, -. doi: 10.22108/nmrj.2023.136894.2867
طالاری, محمد, خدایاری سهل آباد, مهسا. (1402). 'طراحی و تبیین چارچوب بازاریابی استراتژیک در شرکت-های جهانی‌زاد: ابعاد و راهبردها، آمیخته و پیامدها', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, (), pp. -. doi: 10.22108/nmrj.2023.136894.2867
طالاری, محمد, خدایاری سهل آباد, مهسا. طراحی و تبیین چارچوب بازاریابی استراتژیک در شرکت-های جهانی‌زاد: ابعاد و راهبردها، آمیخته و پیامدها. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1402; (): -. doi: 10.22108/nmrj.2023.136894.2867


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب