منتی, رضوان, وحدتی, حجت, موسوی, سید نجم الدین. (1402). شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در پیاده‌سازی هویت جنسیتی برند با درنظرگرفتن جامعۀ مصرف‌کننده با روش FCM. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 13(3), 73-88. doi: 10.22108/nmrj.2023.138276.2925
رضوان منتی; حجت وحدتی; سید نجم الدین موسوی. "شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در پیاده‌سازی هویت جنسیتی برند با درنظرگرفتن جامعۀ مصرف‌کننده با روش FCM". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 13, 3, 1402, 73-88. doi: 10.22108/nmrj.2023.138276.2925
منتی, رضوان, وحدتی, حجت, موسوی, سید نجم الدین. (1402). 'شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در پیاده‌سازی هویت جنسیتی برند با درنظرگرفتن جامعۀ مصرف‌کننده با روش FCM', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 13(3), pp. 73-88. doi: 10.22108/nmrj.2023.138276.2925
منتی, رضوان, وحدتی, حجت, موسوی, سید نجم الدین. شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در پیاده‌سازی هویت جنسیتی برند با درنظرگرفتن جامعۀ مصرف‌کننده با روش FCM. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1402; 13(3): 73-88. doi: 10.22108/nmrj.2023.138276.2925


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب