منتی, رضوان, وحدتی, حجت, موسوی, سید نجم الدین. (1402). شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در پیاده‌سازی هویت جنسیتی برند با درنظرگرفتن جامعۀ مصرف‌کننده با روش FCM. , 13(3), 73-88. doi: 10.22108/nmrj.2023.138276.2925
رضوان منتی; حجت وحدتی; سید نجم الدین موسوی. "شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در پیاده‌سازی هویت جنسیتی برند با درنظرگرفتن جامعۀ مصرف‌کننده با روش FCM". , 13, 3, 1402, 73-88. doi: 10.22108/nmrj.2023.138276.2925
منتی, رضوان, وحدتی, حجت, موسوی, سید نجم الدین. (1402). 'شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در پیاده‌سازی هویت جنسیتی برند با درنظرگرفتن جامعۀ مصرف‌کننده با روش FCM', , 13(3), pp. 73-88. doi: 10.22108/nmrj.2023.138276.2925
منتی, رضوان, وحدتی, حجت, موسوی, سید نجم الدین. شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در پیاده‌سازی هویت جنسیتی برند با درنظرگرفتن جامعۀ مصرف‌کننده با روش FCM. , 1402; 13(3): 73-88. doi: 10.22108/nmrj.2023.138276.2925


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب