اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات42
تعداد شماره‌ها1,571
تعداد مقالات12,852
تعداد مشاهده مقاله27,756,755
تعداد دریافت فایل اصل مقاله11,085,401
عسکری, فاطمه, نکویی زاده, مریم, امینی, علیرضا. (1402). ارتقا تجربه‌های مشتریان در نقاط تعامل پیش از خرید: کاربرد تئوری گراف-ارزش ماتریسی ‏برای شناسایی و تحلیل روابط مؤلفه‌های تأثیرگذار. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 13(2), 85-108. doi: 10.22108/nmrj.2023.137483.2887
فاطمه عسکری; مریم نکویی زاده; علیرضا امینی. "ارتقا تجربه‌های مشتریان در نقاط تعامل پیش از خرید: کاربرد تئوری گراف-ارزش ماتریسی ‏برای شناسایی و تحلیل روابط مؤلفه‌های تأثیرگذار". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 13, 2, 1402, 85-108. doi: 10.22108/nmrj.2023.137483.2887
عسکری, فاطمه, نکویی زاده, مریم, امینی, علیرضا. (1402). 'ارتقا تجربه‌های مشتریان در نقاط تعامل پیش از خرید: کاربرد تئوری گراف-ارزش ماتریسی ‏برای شناسایی و تحلیل روابط مؤلفه‌های تأثیرگذار', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 13(2), pp. 85-108. doi: 10.22108/nmrj.2023.137483.2887
عسکری, فاطمه, نکویی زاده, مریم, امینی, علیرضا. ارتقا تجربه‌های مشتریان در نقاط تعامل پیش از خرید: کاربرد تئوری گراف-ارزش ماتریسی ‏برای شناسایی و تحلیل روابط مؤلفه‌های تأثیرگذار. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1402; 13(2): 85-108. doi: 10.22108/nmrj.2023.137483.2887


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب