المیاحی, مازن, انصاری, آذرنوش, امیری عقدایی, سید فتح الله. (1402). شناسایی ابعاد انعطاف‌پذیری بازاریابی و عوامل مؤثر بر آن در بیمۀ عمر. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 13(3), 89-112. doi: 10.22108/nmrj.2023.137351.2881
مازن المیاحی; آذرنوش انصاری; سید فتح الله امیری عقدایی. "شناسایی ابعاد انعطاف‌پذیری بازاریابی و عوامل مؤثر بر آن در بیمۀ عمر". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 13, 3, 1402, 89-112. doi: 10.22108/nmrj.2023.137351.2881
المیاحی, مازن, انصاری, آذرنوش, امیری عقدایی, سید فتح الله. (1402). 'شناسایی ابعاد انعطاف‌پذیری بازاریابی و عوامل مؤثر بر آن در بیمۀ عمر', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 13(3), pp. 89-112. doi: 10.22108/nmrj.2023.137351.2881
المیاحی, مازن, انصاری, آذرنوش, امیری عقدایی, سید فتح الله. شناسایی ابعاد انعطاف‌پذیری بازاریابی و عوامل مؤثر بر آن در بیمۀ عمر. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1402; 13(3): 89-112. doi: 10.22108/nmrj.2023.137351.2881


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب