الماسی, فاطمه, محمدی فر, یوسف, جمشیدی, محمد جواد. (1402). شناسایی ابعاد بازاریابى دیجیتال ‏کسب‌وکارهای الکترونیک‎ ‎صنعت بیمه در ایران. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 13(2), 169-192. doi: 10.22108/nmrj.2023.136171.2829
فاطمه الماسی; یوسف محمدی فر; محمد جواد جمشیدی. "شناسایی ابعاد بازاریابى دیجیتال ‏کسب‌وکارهای الکترونیک‎ ‎صنعت بیمه در ایران". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 13, 2, 1402, 169-192. doi: 10.22108/nmrj.2023.136171.2829
الماسی, فاطمه, محمدی فر, یوسف, جمشیدی, محمد جواد. (1402). 'شناسایی ابعاد بازاریابى دیجیتال ‏کسب‌وکارهای الکترونیک‎ ‎صنعت بیمه در ایران', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 13(2), pp. 169-192. doi: 10.22108/nmrj.2023.136171.2829
الماسی, فاطمه, محمدی فر, یوسف, جمشیدی, محمد جواد. شناسایی ابعاد بازاریابى دیجیتال ‏کسب‌وکارهای الکترونیک‎ ‎صنعت بیمه در ایران. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1402; 13(2): 169-192. doi: 10.22108/nmrj.2023.136171.2829


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب