علی پور, فاطمه, فرید, ابوالفضل, مصلح, سیدقاسم. (1402). مدل تعلل‌ورزی تحصیلی براساس خودناتوان‌سازی تحصیلی و کمال‌گرایی با نقش واسطه‌ای احساس شایستگی دانش‌آموزان. , 13(2), 1-20. doi: 10.22108/cbs.2023.136419.1719
فاطمه علی پور; ابوالفضل فرید; سیدقاسم مصلح. "مدل تعلل‌ورزی تحصیلی براساس خودناتوان‌سازی تحصیلی و کمال‌گرایی با نقش واسطه‌ای احساس شایستگی دانش‌آموزان". , 13, 2, 1402, 1-20. doi: 10.22108/cbs.2023.136419.1719
علی پور, فاطمه, فرید, ابوالفضل, مصلح, سیدقاسم. (1402). 'مدل تعلل‌ورزی تحصیلی براساس خودناتوان‌سازی تحصیلی و کمال‌گرایی با نقش واسطه‌ای احساس شایستگی دانش‌آموزان', , 13(2), pp. 1-20. doi: 10.22108/cbs.2023.136419.1719
علی پور, فاطمه, فرید, ابوالفضل, مصلح, سیدقاسم. مدل تعلل‌ورزی تحصیلی براساس خودناتوان‌سازی تحصیلی و کمال‌گرایی با نقش واسطه‌ای احساس شایستگی دانش‌آموزان. , 1402; 13(2): 1-20. doi: 10.22108/cbs.2023.136419.1719


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب