اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات42
تعداد شماره‌ها1,537
تعداد مقالات12,639
تعداد مشاهده مقاله26,032,534
تعداد دریافت فایل اصل مقاله10,696,867
دهقان پوری, حوریه, دارابی, مسعود, عظیم زاده, سید مرتضی, رجبی, مجتبی. (1402). بررسی تجربۀ چشایی برندهای متفاوت ماءالشعیر در‌بین ورزشکاران دوندۀ دانشگاه فردوسی مشهد از‌دیدگاه بازاریابی ‏عصبی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 13(2), 65-84. doi: 10.22108/nmrj.2023.137725.2901
حوریه دهقان پوری; مسعود دارابی; سید مرتضی عظیم زاده; مجتبی رجبی. "بررسی تجربۀ چشایی برندهای متفاوت ماءالشعیر در‌بین ورزشکاران دوندۀ دانشگاه فردوسی مشهد از‌دیدگاه بازاریابی ‏عصبی". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 13, 2, 1402, 65-84. doi: 10.22108/nmrj.2023.137725.2901
دهقان پوری, حوریه, دارابی, مسعود, عظیم زاده, سید مرتضی, رجبی, مجتبی. (1402). 'بررسی تجربۀ چشایی برندهای متفاوت ماءالشعیر در‌بین ورزشکاران دوندۀ دانشگاه فردوسی مشهد از‌دیدگاه بازاریابی ‏عصبی', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 13(2), pp. 65-84. doi: 10.22108/nmrj.2023.137725.2901
دهقان پوری, حوریه, دارابی, مسعود, عظیم زاده, سید مرتضی, رجبی, مجتبی. بررسی تجربۀ چشایی برندهای متفاوت ماءالشعیر در‌بین ورزشکاران دوندۀ دانشگاه فردوسی مشهد از‌دیدگاه بازاریابی ‏عصبی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1402; 13(2): 65-84. doi: 10.22108/nmrj.2023.137725.2901


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب