محمدشفیعی, مجید, رضایی حاجی آبادی, جواد. (1402). تاثیر تصویر ذهنی گردشگر از مقصد گردشگری بر خلق مشترک ارزش با تاکید بر نقش میانجی عشق به مقصد: مطالعه مقاصد منتخب گردشگری ایران. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 13(3), 1-22. doi: 10.22108/nmrj.2023.136598.2848
مجید محمدشفیعی; جواد رضایی حاجی آبادی. "تاثیر تصویر ذهنی گردشگر از مقصد گردشگری بر خلق مشترک ارزش با تاکید بر نقش میانجی عشق به مقصد: مطالعه مقاصد منتخب گردشگری ایران". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 13, 3, 1402, 1-22. doi: 10.22108/nmrj.2023.136598.2848
محمدشفیعی, مجید, رضایی حاجی آبادی, جواد. (1402). 'تاثیر تصویر ذهنی گردشگر از مقصد گردشگری بر خلق مشترک ارزش با تاکید بر نقش میانجی عشق به مقصد: مطالعه مقاصد منتخب گردشگری ایران', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 13(3), pp. 1-22. doi: 10.22108/nmrj.2023.136598.2848
محمدشفیعی, مجید, رضایی حاجی آبادی, جواد. تاثیر تصویر ذهنی گردشگر از مقصد گردشگری بر خلق مشترک ارزش با تاکید بر نقش میانجی عشق به مقصد: مطالعه مقاصد منتخب گردشگری ایران. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1402; 13(3): 1-22. doi: 10.22108/nmrj.2023.136598.2848


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب