اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات42
تعداد شماره‌ها1,537
تعداد مقالات12,635
تعداد مشاهده مقاله26,002,620
تعداد دریافت فایل اصل مقاله10,693,361
عابدی, هلیا, نظری, محسن, شافعی, رضا. (1402). طراحی مدل تجربۀ واقع‌‌شدۀ خرید آنلاین مشتریان دیجی‌کالا در شرایط ‏VUCA. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 13(2), 109-142. doi: 10.22108/nmrj.2023.137578.2896
هلیا عابدی; محسن نظری; رضا شافعی. "طراحی مدل تجربۀ واقع‌‌شدۀ خرید آنلاین مشتریان دیجی‌کالا در شرایط ‏VUCA". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 13, 2, 1402, 109-142. doi: 10.22108/nmrj.2023.137578.2896
عابدی, هلیا, نظری, محسن, شافعی, رضا. (1402). 'طراحی مدل تجربۀ واقع‌‌شدۀ خرید آنلاین مشتریان دیجی‌کالا در شرایط ‏VUCA', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 13(2), pp. 109-142. doi: 10.22108/nmrj.2023.137578.2896
عابدی, هلیا, نظری, محسن, شافعی, رضا. طراحی مدل تجربۀ واقع‌‌شدۀ خرید آنلاین مشتریان دیجی‌کالا در شرایط ‏VUCA. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1402; 13(2): 109-142. doi: 10.22108/nmrj.2023.137578.2896


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب