اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات42
تعداد شماره‌ها1,588
تعداد مقالات12,949
تعداد مشاهده مقاله28,225,239
تعداد دریافت فایل اصل مقاله11,275,067
هزاری, نرگس, اکبری, محسن, هوشمند چایجانی, میلاد. (1402). بررسی تأثیر ویژگی مسابقات اینستاگرامی بر مشارکت کاربران با تبیین نقش میانجی احساسات کاربران و آگاهی از ‏برند. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 13(1), 177-196. doi: 10.22108/nmrj.2023.136762.2857
نرگس هزاری; محسن اکبری; میلاد هوشمند چایجانی. "بررسی تأثیر ویژگی مسابقات اینستاگرامی بر مشارکت کاربران با تبیین نقش میانجی احساسات کاربران و آگاهی از ‏برند". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 13, 1, 1402, 177-196. doi: 10.22108/nmrj.2023.136762.2857
هزاری, نرگس, اکبری, محسن, هوشمند چایجانی, میلاد. (1402). 'بررسی تأثیر ویژگی مسابقات اینستاگرامی بر مشارکت کاربران با تبیین نقش میانجی احساسات کاربران و آگاهی از ‏برند', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 13(1), pp. 177-196. doi: 10.22108/nmrj.2023.136762.2857
هزاری, نرگس, اکبری, محسن, هوشمند چایجانی, میلاد. بررسی تأثیر ویژگی مسابقات اینستاگرامی بر مشارکت کاربران با تبیین نقش میانجی احساسات کاربران و آگاهی از ‏برند. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1402; 13(1): 177-196. doi: 10.22108/nmrj.2023.136762.2857


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب