عبدی, علی, عزیزی, نعمت اله, مهدی زاده, یداله, رستمی, نیلوفر. (1401). الگوی روابط عملکرد درس علوم تجربی براساس باورهای معرفت‌شناختی با نقش واسطه‌ای انگیزش و نگرش به یادگیری علوم: تحلیل مدل‌سازی معادلات ساختاری. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 17(2), 115-130. doi: 10.22108/nea.2023.134692.1815
علی عبدی; نعمت اله عزیزی; یداله مهدی زاده; نیلوفر رستمی. "الگوی روابط عملکرد درس علوم تجربی براساس باورهای معرفت‌شناختی با نقش واسطه‌ای انگیزش و نگرش به یادگیری علوم: تحلیل مدل‌سازی معادلات ساختاری". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 17, 2, 1401, 115-130. doi: 10.22108/nea.2023.134692.1815
عبدی, علی, عزیزی, نعمت اله, مهدی زاده, یداله, رستمی, نیلوفر. (1401). 'الگوی روابط عملکرد درس علوم تجربی براساس باورهای معرفت‌شناختی با نقش واسطه‌ای انگیزش و نگرش به یادگیری علوم: تحلیل مدل‌سازی معادلات ساختاری', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 17(2), pp. 115-130. doi: 10.22108/nea.2023.134692.1815
عبدی, علی, عزیزی, نعمت اله, مهدی زاده, یداله, رستمی, نیلوفر. الگوی روابط عملکرد درس علوم تجربی براساس باورهای معرفت‌شناختی با نقش واسطه‌ای انگیزش و نگرش به یادگیری علوم: تحلیل مدل‌سازی معادلات ساختاری. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1401; 17(2): 115-130. doi: 10.22108/nea.2023.134692.1815


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب