هاشمی, سید مسلم, خداداد حسینی, سید حمید, کردناییج, اسدالله, کامران, افسانه. (1402). تحلیلی بر ارتباط شخصیت مردانه و زنانۀ برند و ارزش ویژۀ برند مشتری‌محور در صفحات اینستاگرام محصولات ‏مصرفی تند‌گردش. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 13(1), 73-88. doi: 10.22108/nmrj.2023.134784.2747
سید مسلم هاشمی; سید حمید خداداد حسینی; اسدالله کردناییج; افسانه کامران. "تحلیلی بر ارتباط شخصیت مردانه و زنانۀ برند و ارزش ویژۀ برند مشتری‌محور در صفحات اینستاگرام محصولات ‏مصرفی تند‌گردش". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 13, 1, 1402, 73-88. doi: 10.22108/nmrj.2023.134784.2747
هاشمی, سید مسلم, خداداد حسینی, سید حمید, کردناییج, اسدالله, کامران, افسانه. (1402). 'تحلیلی بر ارتباط شخصیت مردانه و زنانۀ برند و ارزش ویژۀ برند مشتری‌محور در صفحات اینستاگرام محصولات ‏مصرفی تند‌گردش', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 13(1), pp. 73-88. doi: 10.22108/nmrj.2023.134784.2747
هاشمی, سید مسلم, خداداد حسینی, سید حمید, کردناییج, اسدالله, کامران, افسانه. تحلیلی بر ارتباط شخصیت مردانه و زنانۀ برند و ارزش ویژۀ برند مشتری‌محور در صفحات اینستاگرام محصولات ‏مصرفی تند‌گردش. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1402; 13(1): 73-88. doi: 10.22108/nmrj.2023.134784.2747


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب