اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات42
تعداد شماره‌ها1,571
تعداد مقالات12,852
تعداد مشاهده مقاله27,752,090
تعداد دریافت فایل اصل مقاله11,084,255
هاشمی, سید مسلم, خداداد حسینی, سید حمید, کردناییج, اسدالله, کامران, افسانه. (1402). تحلیلی بر ارتباط شخصیت مردانه و زنانۀ برند و ارزش ویژۀ برند مشتری‌محور در صفحات اینستاگرام محصولات ‏مصرفی تند‌گردش. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 13(1), 73-88. doi: 10.22108/nmrj.2023.134784.2747
سید مسلم هاشمی; سید حمید خداداد حسینی; اسدالله کردناییج; افسانه کامران. "تحلیلی بر ارتباط شخصیت مردانه و زنانۀ برند و ارزش ویژۀ برند مشتری‌محور در صفحات اینستاگرام محصولات ‏مصرفی تند‌گردش". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 13, 1, 1402, 73-88. doi: 10.22108/nmrj.2023.134784.2747
هاشمی, سید مسلم, خداداد حسینی, سید حمید, کردناییج, اسدالله, کامران, افسانه. (1402). 'تحلیلی بر ارتباط شخصیت مردانه و زنانۀ برند و ارزش ویژۀ برند مشتری‌محور در صفحات اینستاگرام محصولات ‏مصرفی تند‌گردش', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 13(1), pp. 73-88. doi: 10.22108/nmrj.2023.134784.2747
هاشمی, سید مسلم, خداداد حسینی, سید حمید, کردناییج, اسدالله, کامران, افسانه. تحلیلی بر ارتباط شخصیت مردانه و زنانۀ برند و ارزش ویژۀ برند مشتری‌محور در صفحات اینستاگرام محصولات ‏مصرفی تند‌گردش. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1402; 13(1): 73-88. doi: 10.22108/nmrj.2023.134784.2747


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب