نباتی پور, هانیه, صارمی نیا, صبا. (1402). توسعه و ارزیابی چارچوب مفهومی مؤلفه‌های اثرگذار بر کیفیت ارتباط با مشتری در کسب‌وکارهای الکترونیکی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 13(1), 89-114. doi: 10.22108/nmrj.2023.136013.2816
هانیه نباتی پور; صبا صارمی نیا. "توسعه و ارزیابی چارچوب مفهومی مؤلفه‌های اثرگذار بر کیفیت ارتباط با مشتری در کسب‌وکارهای الکترونیکی". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 13, 1, 1402, 89-114. doi: 10.22108/nmrj.2023.136013.2816
نباتی پور, هانیه, صارمی نیا, صبا. (1402). 'توسعه و ارزیابی چارچوب مفهومی مؤلفه‌های اثرگذار بر کیفیت ارتباط با مشتری در کسب‌وکارهای الکترونیکی', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 13(1), pp. 89-114. doi: 10.22108/nmrj.2023.136013.2816
نباتی پور, هانیه, صارمی نیا, صبا. توسعه و ارزیابی چارچوب مفهومی مؤلفه‌های اثرگذار بر کیفیت ارتباط با مشتری در کسب‌وکارهای الکترونیکی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1402; 13(1): 89-114. doi: 10.22108/nmrj.2023.136013.2816


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب