اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات42
تعداد شماره‌ها1,571
تعداد مقالات12,853
تعداد مشاهده مقاله27,767,173
تعداد دریافت فایل اصل مقاله11,087,866
اکبری, پیمان, احمدی, امیر, حریری, مهدی. (1401). تأثیر بازاریابی سیاسی ازطریق شبکه‌های اجتماعی بر وفاداری شرکت‌کنندگان در انتخابات از منظر حقوق جمهوری اسلامی ایران. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11(4), 27-48. doi: 10.22108/srspi.2023.136000.1867
پیمان اکبری; امیر احمدی; مهدی حریری. "تأثیر بازاریابی سیاسی ازطریق شبکه‌های اجتماعی بر وفاداری شرکت‌کنندگان در انتخابات از منظر حقوق جمهوری اسلامی ایران". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11, 4, 1401, 27-48. doi: 10.22108/srspi.2023.136000.1867
اکبری, پیمان, احمدی, امیر, حریری, مهدی. (1401). 'تأثیر بازاریابی سیاسی ازطریق شبکه‌های اجتماعی بر وفاداری شرکت‌کنندگان در انتخابات از منظر حقوق جمهوری اسلامی ایران', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11(4), pp. 27-48. doi: 10.22108/srspi.2023.136000.1867
اکبری, پیمان, احمدی, امیر, حریری, مهدی. تأثیر بازاریابی سیاسی ازطریق شبکه‌های اجتماعی بر وفاداری شرکت‌کنندگان در انتخابات از منظر حقوق جمهوری اسلامی ایران. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1401; 11(4): 27-48. doi: 10.22108/srspi.2023.136000.1867


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب