حسینی, سید رسول, صادقی, تورج, فرخیان, ساحل, غفوری فرد, مهدی. (1401). بررسی اشتراک دانش مشتری در جوامع آنلاینِ برند با رویکرد فراترکیب. , 12(4), 195-226. doi: 10.22108/nmrj.2023.135777.2801
سید رسول حسینی; تورج صادقی; ساحل فرخیان; مهدی غفوری فرد. "بررسی اشتراک دانش مشتری در جوامع آنلاینِ برند با رویکرد فراترکیب". , 12, 4, 1401, 195-226. doi: 10.22108/nmrj.2023.135777.2801
حسینی, سید رسول, صادقی, تورج, فرخیان, ساحل, غفوری فرد, مهدی. (1401). 'بررسی اشتراک دانش مشتری در جوامع آنلاینِ برند با رویکرد فراترکیب', , 12(4), pp. 195-226. doi: 10.22108/nmrj.2023.135777.2801
حسینی, سید رسول, صادقی, تورج, فرخیان, ساحل, غفوری فرد, مهدی. بررسی اشتراک دانش مشتری در جوامع آنلاینِ برند با رویکرد فراترکیب. , 1401; 12(4): 195-226. doi: 10.22108/nmrj.2023.135777.2801


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب