صحاف زاده, آتوسا, حقیقی, محمد. (1401). طراحی مدل تقویت برندهای ایرانی با تأکید بر رویکرد نوآوری باز در صنعت لوازم خانگی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12(4), 91-112. doi: 10.22108/nmrj.2023.135031.2756
آتوسا صحاف زاده; محمد حقیقی. "طراحی مدل تقویت برندهای ایرانی با تأکید بر رویکرد نوآوری باز در صنعت لوازم خانگی". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12, 4, 1401, 91-112. doi: 10.22108/nmrj.2023.135031.2756
صحاف زاده, آتوسا, حقیقی, محمد. (1401). 'طراحی مدل تقویت برندهای ایرانی با تأکید بر رویکرد نوآوری باز در صنعت لوازم خانگی', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12(4), pp. 91-112. doi: 10.22108/nmrj.2023.135031.2756
صحاف زاده, آتوسا, حقیقی, محمد. طراحی مدل تقویت برندهای ایرانی با تأکید بر رویکرد نوآوری باز در صنعت لوازم خانگی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1401; 12(4): 91-112. doi: 10.22108/nmrj.2023.135031.2756


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب