اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات42
تعداد شماره‌ها1,537
تعداد مقالات12,635
تعداد مشاهده مقاله26,003,038
تعداد دریافت فایل اصل مقاله10,693,451
صحاف زاده, آتوسا, حقیقی, محمد. (1401). طراحی مدل تقویت برندهای ایرانی با تأکید بر رویکرد نوآوری باز در صنعت لوازم خانگی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12(4), 91-112. doi: 10.22108/nmrj.2023.135031.2756
آتوسا صحاف زاده; محمد حقیقی. "طراحی مدل تقویت برندهای ایرانی با تأکید بر رویکرد نوآوری باز در صنعت لوازم خانگی". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12, 4, 1401, 91-112. doi: 10.22108/nmrj.2023.135031.2756
صحاف زاده, آتوسا, حقیقی, محمد. (1401). 'طراحی مدل تقویت برندهای ایرانی با تأکید بر رویکرد نوآوری باز در صنعت لوازم خانگی', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12(4), pp. 91-112. doi: 10.22108/nmrj.2023.135031.2756
صحاف زاده, آتوسا, حقیقی, محمد. طراحی مدل تقویت برندهای ایرانی با تأکید بر رویکرد نوآوری باز در صنعت لوازم خانگی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1401; 12(4): 91-112. doi: 10.22108/nmrj.2023.135031.2756


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب