بهروزیان, بهروز, طاهرپور, فاطمه. (1400). بررسی تأثیر روش تدریس معلم در ارتقای یادگیری دانش‌آموزان در فضای مجازی (اقدام پژوهی درس فلسفه). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 16(2), 117-132. doi: 10.22108/nea.2022.133276.1764
بهروز بهروزیان; فاطمه طاهرپور. "بررسی تأثیر روش تدریس معلم در ارتقای یادگیری دانش‌آموزان در فضای مجازی (اقدام پژوهی درس فلسفه)". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 16, 2, 1400, 117-132. doi: 10.22108/nea.2022.133276.1764
بهروزیان, بهروز, طاهرپور, فاطمه. (1400). 'بررسی تأثیر روش تدریس معلم در ارتقای یادگیری دانش‌آموزان در فضای مجازی (اقدام پژوهی درس فلسفه)', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 16(2), pp. 117-132. doi: 10.22108/nea.2022.133276.1764
بهروزیان, بهروز, طاهرپور, فاطمه. بررسی تأثیر روش تدریس معلم در ارتقای یادگیری دانش‌آموزان در فضای مجازی (اقدام پژوهی درس فلسفه). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1400; 16(2): 117-132. doi: 10.22108/nea.2022.133276.1764


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب