فیض, داود, باقرنژاد حمزه‌کلایی, محمد ابراهیم, ماه‌آورپور, فهیمه. (1401). چالش‌ها و راهکارهای به‌کارگیری فناوری نوین در بازاریابی ایران (مورد مطالعه: فناوری واقعیت افزوده). , 12(3), 153-176. doi: 10.22108/nmrj.2022.133629.2700
داود فیض; محمد ابراهیم باقرنژاد حمزه‌کلایی; فهیمه ماه‌آورپور. "چالش‌ها و راهکارهای به‌کارگیری فناوری نوین در بازاریابی ایران (مورد مطالعه: فناوری واقعیت افزوده)". , 12, 3, 1401, 153-176. doi: 10.22108/nmrj.2022.133629.2700
فیض, داود, باقرنژاد حمزه‌کلایی, محمد ابراهیم, ماه‌آورپور, فهیمه. (1401). 'چالش‌ها و راهکارهای به‌کارگیری فناوری نوین در بازاریابی ایران (مورد مطالعه: فناوری واقعیت افزوده)', , 12(3), pp. 153-176. doi: 10.22108/nmrj.2022.133629.2700
فیض, داود, باقرنژاد حمزه‌کلایی, محمد ابراهیم, ماه‌آورپور, فهیمه. چالش‌ها و راهکارهای به‌کارگیری فناوری نوین در بازاریابی ایران (مورد مطالعه: فناوری واقعیت افزوده). , 1401; 12(3): 153-176. doi: 10.22108/nmrj.2022.133629.2700


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب