اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات42
تعداد شماره‌ها1,572
تعداد مقالات12,859
تعداد مشاهده مقاله27,786,283
تعداد دریافت فایل اصل مقاله11,093,654
نظری, محسن, خان‌بلوکی, رومینا. (1401). بررسی تأثیر انواع تخفیفات قیمتی بر قصد خرید و وفاداری خریداران با نقش میانجی فریب ادراک‌شده (مطالعۀ موردی: خریداران کالاهای لذت‌گرایانه و فایده‌گرایانه در شهر تهران). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12(4), 29-50. doi: 10.22108/nmrj.2022.133706.2703
محسن نظری; رومینا خان‌بلوکی. "بررسی تأثیر انواع تخفیفات قیمتی بر قصد خرید و وفاداری خریداران با نقش میانجی فریب ادراک‌شده (مطالعۀ موردی: خریداران کالاهای لذت‌گرایانه و فایده‌گرایانه در شهر تهران)". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12, 4, 1401, 29-50. doi: 10.22108/nmrj.2022.133706.2703
نظری, محسن, خان‌بلوکی, رومینا. (1401). 'بررسی تأثیر انواع تخفیفات قیمتی بر قصد خرید و وفاداری خریداران با نقش میانجی فریب ادراک‌شده (مطالعۀ موردی: خریداران کالاهای لذت‌گرایانه و فایده‌گرایانه در شهر تهران)', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12(4), pp. 29-50. doi: 10.22108/nmrj.2022.133706.2703
نظری, محسن, خان‌بلوکی, رومینا. بررسی تأثیر انواع تخفیفات قیمتی بر قصد خرید و وفاداری خریداران با نقش میانجی فریب ادراک‌شده (مطالعۀ موردی: خریداران کالاهای لذت‌گرایانه و فایده‌گرایانه در شهر تهران). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1401; 12(4): 29-50. doi: 10.22108/nmrj.2022.133706.2703


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب