حقیقی نسب, منیژه, قاسمی, مائده. (1401). تأثیر کیفیت محتوا و تعامل با برند بر رفتار خرید با نقش میانجی درگیری شناختی و احساسی کاربران در شبکه‌های اجتماعی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12(3), 133-152. doi: 10.22108/nmrj.2022.134116.2723
منیژه حقیقی نسب; مائده قاسمی. "تأثیر کیفیت محتوا و تعامل با برند بر رفتار خرید با نقش میانجی درگیری شناختی و احساسی کاربران در شبکه‌های اجتماعی". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12, 3, 1401, 133-152. doi: 10.22108/nmrj.2022.134116.2723
حقیقی نسب, منیژه, قاسمی, مائده. (1401). 'تأثیر کیفیت محتوا و تعامل با برند بر رفتار خرید با نقش میانجی درگیری شناختی و احساسی کاربران در شبکه‌های اجتماعی', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12(3), pp. 133-152. doi: 10.22108/nmrj.2022.134116.2723
حقیقی نسب, منیژه, قاسمی, مائده. تأثیر کیفیت محتوا و تعامل با برند بر رفتار خرید با نقش میانجی درگیری شناختی و احساسی کاربران در شبکه‌های اجتماعی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1401; 12(3): 133-152. doi: 10.22108/nmrj.2022.134116.2723


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب