جامی پور, مونا, جعفری, سید محمدباقر, جاویدی, فاطمه. (1401). چهارچوب ارزیابی عملکرد بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در شرکت‌های کوچک و متوسط؛ رویکردی ترکیبی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12(4), 1-28. doi: 10.22108/nmrj.2022.133641.2698
مونا جامی پور; سید محمدباقر جعفری; فاطمه جاویدی. "چهارچوب ارزیابی عملکرد بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در شرکت‌های کوچک و متوسط؛ رویکردی ترکیبی". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12, 4, 1401, 1-28. doi: 10.22108/nmrj.2022.133641.2698
جامی پور, مونا, جعفری, سید محمدباقر, جاویدی, فاطمه. (1401). 'چهارچوب ارزیابی عملکرد بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در شرکت‌های کوچک و متوسط؛ رویکردی ترکیبی', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12(4), pp. 1-28. doi: 10.22108/nmrj.2022.133641.2698
جامی پور, مونا, جعفری, سید محمدباقر, جاویدی, فاطمه. چهارچوب ارزیابی عملکرد بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در شرکت‌های کوچک و متوسط؛ رویکردی ترکیبی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1401; 12(4): 1-28. doi: 10.22108/nmrj.2022.133641.2698


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب