اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات42
تعداد شماره‌ها1,537
تعداد مقالات12,623
تعداد مشاهده مقاله25,814,671
تعداد دریافت فایل اصل مقاله10,659,581
Asenas, Rodalin, Doblas, Mark, Maquiling, Andrews. (1401). Do the Number of Contact Hours Matter? Revisiting the Effectiveness of Online Remedial English Course during the Pandemic in the Kingdom of Bahrain. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12(1), 95-112. doi: 10.22108/are.2022.133160.1883
Rodalin Asenas; Mark Pabatang Doblas; Andrews Maquiling. "Do the Number of Contact Hours Matter? Revisiting the Effectiveness of Online Remedial English Course during the Pandemic in the Kingdom of Bahrain". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12, 1, 1401, 95-112. doi: 10.22108/are.2022.133160.1883
Asenas, Rodalin, Doblas, Mark, Maquiling, Andrews. (1401). 'Do the Number of Contact Hours Matter? Revisiting the Effectiveness of Online Remedial English Course during the Pandemic in the Kingdom of Bahrain', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12(1), pp. 95-112. doi: 10.22108/are.2022.133160.1883
Asenas, Rodalin, Doblas, Mark, Maquiling, Andrews. Do the Number of Contact Hours Matter? Revisiting the Effectiveness of Online Remedial English Course during the Pandemic in the Kingdom of Bahrain. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1401; 12(1): 95-112. doi: 10.22108/are.2022.133160.1883


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب