Taghizadeh, Houshang, Panahi, Karim, Iranzadeh, Soleyman. (1400). The Impact of Personalization on Customers’ Loyalty and the Intention to Use E-banking Services. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 51(2), 37-52. doi: 10.22108/ies.2022.132161.1125
Houshang Taghizadeh; Karim Panahi; Soleyman Iranzadeh. "The Impact of Personalization on Customers’ Loyalty and the Intention to Use E-banking Services". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 51, 2, 1400, 37-52. doi: 10.22108/ies.2022.132161.1125
Taghizadeh, Houshang, Panahi, Karim, Iranzadeh, Soleyman. (1400). 'The Impact of Personalization on Customers’ Loyalty and the Intention to Use E-banking Services', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 51(2), pp. 37-52. doi: 10.22108/ies.2022.132161.1125
Taghizadeh, Houshang, Panahi, Karim, Iranzadeh, Soleyman. The Impact of Personalization on Customers’ Loyalty and the Intention to Use E-banking Services. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1400; 51(2): 37-52. doi: 10.22108/ies.2022.132161.1125


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب