اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات42
تعداد شماره‌ها1,572
تعداد مقالات12,859
تعداد مشاهده مقاله27,786,814
تعداد دریافت فایل اصل مقاله11,093,757
شیرخدایی, میثم, عابدین, بهاره, داداش پور, سیما. (1401). شناسایی عوامل مؤثر بر هم‌آفرینی برند در جوامع برند رسانه‌های اجتماعی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12(4), 69-90. doi: 10.22108/nmrj.2022.132696.2657
میثم شیرخدایی; بهاره عابدین; سیما داداش پور. "شناسایی عوامل مؤثر بر هم‌آفرینی برند در جوامع برند رسانه‌های اجتماعی". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12, 4, 1401, 69-90. doi: 10.22108/nmrj.2022.132696.2657
شیرخدایی, میثم, عابدین, بهاره, داداش پور, سیما. (1401). 'شناسایی عوامل مؤثر بر هم‌آفرینی برند در جوامع برند رسانه‌های اجتماعی', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12(4), pp. 69-90. doi: 10.22108/nmrj.2022.132696.2657
شیرخدایی, میثم, عابدین, بهاره, داداش پور, سیما. شناسایی عوامل مؤثر بر هم‌آفرینی برند در جوامع برند رسانه‌های اجتماعی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1401; 12(4): 69-90. doi: 10.22108/nmrj.2022.132696.2657


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب