شیرخدایی, میثم, عابدین, بهاره, داداش پور, سیما. (1401). شناسایی عوامل مؤثر بر هم‌آفرینی برند در جوامع برند رسانه‌های اجتماعی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12(4), 69-90. doi: 10.22108/nmrj.2022.132696.2657
میثم شیرخدایی; بهاره عابدین; سیما داداش پور. "شناسایی عوامل مؤثر بر هم‌آفرینی برند در جوامع برند رسانه‌های اجتماعی". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12, 4, 1401, 69-90. doi: 10.22108/nmrj.2022.132696.2657
شیرخدایی, میثم, عابدین, بهاره, داداش پور, سیما. (1401). 'شناسایی عوامل مؤثر بر هم‌آفرینی برند در جوامع برند رسانه‌های اجتماعی', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12(4), pp. 69-90. doi: 10.22108/nmrj.2022.132696.2657
شیرخدایی, میثم, عابدین, بهاره, داداش پور, سیما. شناسایی عوامل مؤثر بر هم‌آفرینی برند در جوامع برند رسانه‌های اجتماعی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1401; 12(4): 69-90. doi: 10.22108/nmrj.2022.132696.2657


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب