کیخا, حسین, کیخا, عالمه, تاش, مهیم. (1401). بررسی رابطۀ قابلیت نوآوری بازاریابی و شبکۀ‌ ارتباطی با ارزش ویژۀ برند با نقش میانجی ارزش همکاری و ارزش مشتری در بانک‌های خصوصی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12(3), 71-88. doi: 10.22108/nmrj.2022.131698.2601
حسین کیخا; عالمه کیخا; مهیم تاش. "بررسی رابطۀ قابلیت نوآوری بازاریابی و شبکۀ‌ ارتباطی با ارزش ویژۀ برند با نقش میانجی ارزش همکاری و ارزش مشتری در بانک‌های خصوصی". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12, 3, 1401, 71-88. doi: 10.22108/nmrj.2022.131698.2601
کیخا, حسین, کیخا, عالمه, تاش, مهیم. (1401). 'بررسی رابطۀ قابلیت نوآوری بازاریابی و شبکۀ‌ ارتباطی با ارزش ویژۀ برند با نقش میانجی ارزش همکاری و ارزش مشتری در بانک‌های خصوصی', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12(3), pp. 71-88. doi: 10.22108/nmrj.2022.131698.2601
کیخا, حسین, کیخا, عالمه, تاش, مهیم. بررسی رابطۀ قابلیت نوآوری بازاریابی و شبکۀ‌ ارتباطی با ارزش ویژۀ برند با نقش میانجی ارزش همکاری و ارزش مشتری در بانک‌های خصوصی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1401; 12(3): 71-88. doi: 10.22108/nmrj.2022.131698.2601


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب