Hosseini-Pozveh, Maryam. (1401). New Influence-Aware Centrality Measures for Influence Maximization in Social Networks. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9(2), 23-38. doi: 10.22108/jcs.2022.134191.1100
Maryam Hosseini-Pozveh. "New Influence-Aware Centrality Measures for Influence Maximization in Social Networks". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9, 2, 1401, 23-38. doi: 10.22108/jcs.2022.134191.1100
Hosseini-Pozveh, Maryam. (1401). 'New Influence-Aware Centrality Measures for Influence Maximization in Social Networks', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9(2), pp. 23-38. doi: 10.22108/jcs.2022.134191.1100
Hosseini-Pozveh, Maryam. New Influence-Aware Centrality Measures for Influence Maximization in Social Networks. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1401; 9(2): 23-38. doi: 10.22108/jcs.2022.134191.1100


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب