حق جوی جوانمرد, نسترن, کیماسی, مسعود, شاه حسینی, محمدعلی. (1401). توسعه مدلی برای سنجش کیفیت خدمات مشتریان فین‌تک‌ها با استفاده از رویکرد مرور نظام‌مند. , 12(2), 189-216. doi: 10.22108/nmrj.2022.131785.2620
نسترن حق جوی جوانمرد; مسعود کیماسی; محمدعلی شاه حسینی. "توسعه مدلی برای سنجش کیفیت خدمات مشتریان فین‌تک‌ها با استفاده از رویکرد مرور نظام‌مند". , 12, 2, 1401, 189-216. doi: 10.22108/nmrj.2022.131785.2620
حق جوی جوانمرد, نسترن, کیماسی, مسعود, شاه حسینی, محمدعلی. (1401). 'توسعه مدلی برای سنجش کیفیت خدمات مشتریان فین‌تک‌ها با استفاده از رویکرد مرور نظام‌مند', , 12(2), pp. 189-216. doi: 10.22108/nmrj.2022.131785.2620
حق جوی جوانمرد, نسترن, کیماسی, مسعود, شاه حسینی, محمدعلی. توسعه مدلی برای سنجش کیفیت خدمات مشتریان فین‌تک‌ها با استفاده از رویکرد مرور نظام‌مند. , 1401; 12(2): 189-216. doi: 10.22108/nmrj.2022.131785.2620


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب