فرهمند, علی اصغر, فلاح شمس, میرفیض, زمردیان, غلامرضا. (1401). شناسایی عوامل مؤثر بر خلق ارزش برای مشتریان بانکداری شرکتی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12(2), 1-20. doi: 10.22108/nmrj.2022.131764.2605
علی اصغر فرهمند; میرفیض فلاح شمس; غلامرضا زمردیان. "شناسایی عوامل مؤثر بر خلق ارزش برای مشتریان بانکداری شرکتی". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12, 2, 1401, 1-20. doi: 10.22108/nmrj.2022.131764.2605
فرهمند, علی اصغر, فلاح شمس, میرفیض, زمردیان, غلامرضا. (1401). 'شناسایی عوامل مؤثر بر خلق ارزش برای مشتریان بانکداری شرکتی', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12(2), pp. 1-20. doi: 10.22108/nmrj.2022.131764.2605
فرهمند, علی اصغر, فلاح شمس, میرفیض, زمردیان, غلامرضا. شناسایی عوامل مؤثر بر خلق ارزش برای مشتریان بانکداری شرکتی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1401; 12(2): 1-20. doi: 10.22108/nmrj.2022.131764.2605


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب