گل علیزاده, فاطمه, رنجبریان, بهرام, انصاری, آذرنوش. (1401). شناسایی ابعاد و عوامل مؤثر بر هیجانات مشتریان در خرید آنلاین محصولات آرایشی لوکس. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12(3), 89-110. doi: 10.22108/nmrj.2022.132018.2619
فاطمه گل علیزاده; بهرام رنجبریان; آذرنوش انصاری. "شناسایی ابعاد و عوامل مؤثر بر هیجانات مشتریان در خرید آنلاین محصولات آرایشی لوکس". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12, 3, 1401, 89-110. doi: 10.22108/nmrj.2022.132018.2619
گل علیزاده, فاطمه, رنجبریان, بهرام, انصاری, آذرنوش. (1401). 'شناسایی ابعاد و عوامل مؤثر بر هیجانات مشتریان در خرید آنلاین محصولات آرایشی لوکس', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12(3), pp. 89-110. doi: 10.22108/nmrj.2022.132018.2619
گل علیزاده, فاطمه, رنجبریان, بهرام, انصاری, آذرنوش. شناسایی ابعاد و عوامل مؤثر بر هیجانات مشتریان در خرید آنلاین محصولات آرایشی لوکس. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1401; 12(3): 89-110. doi: 10.22108/nmrj.2022.132018.2619


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب