دوستی ایرانی, مهناز, باصولی, مهدی, دوستی ایرانی, محبوبه. (1401). بازاریابی معنوی در گردشگری: تصویر مقصد مبتنی بر دلبستگی مکانی و همبستگی عاطفی با ساکنان. , 12(3), 1-18. doi: 10.22108/nmrj.2022.133310.2685
مهناز دوستی ایرانی; مهدی باصولی; محبوبه دوستی ایرانی. "بازاریابی معنوی در گردشگری: تصویر مقصد مبتنی بر دلبستگی مکانی و همبستگی عاطفی با ساکنان". , 12, 3, 1401, 1-18. doi: 10.22108/nmrj.2022.133310.2685
دوستی ایرانی, مهناز, باصولی, مهدی, دوستی ایرانی, محبوبه. (1401). 'بازاریابی معنوی در گردشگری: تصویر مقصد مبتنی بر دلبستگی مکانی و همبستگی عاطفی با ساکنان', , 12(3), pp. 1-18. doi: 10.22108/nmrj.2022.133310.2685
دوستی ایرانی, مهناز, باصولی, مهدی, دوستی ایرانی, محبوبه. بازاریابی معنوی در گردشگری: تصویر مقصد مبتنی بر دلبستگی مکانی و همبستگی عاطفی با ساکنان. , 1401; 12(3): 1-18. doi: 10.22108/nmrj.2022.133310.2685


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب