اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات42
تعداد شماره‌ها1,537
تعداد مقالات12,623
تعداد مشاهده مقاله25,814,509
تعداد دریافت فایل اصل مقاله10,659,560
Azizi, Masoud, Nemati, Majid. (1401). Reinforced Teacher Corrective Feedback and Learners’ Use of Subordination Clauses. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11(3), 121-142. doi: 10.22108/are.2022.131955.1825
Masoud Azizi; Majid Nemati. "Reinforced Teacher Corrective Feedback and Learners’ Use of Subordination Clauses". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11, 3, 1401, 121-142. doi: 10.22108/are.2022.131955.1825
Azizi, Masoud, Nemati, Majid. (1401). 'Reinforced Teacher Corrective Feedback and Learners’ Use of Subordination Clauses', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11(3), pp. 121-142. doi: 10.22108/are.2022.131955.1825
Azizi, Masoud, Nemati, Majid. Reinforced Teacher Corrective Feedback and Learners’ Use of Subordination Clauses. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1401; 11(3): 121-142. doi: 10.22108/are.2022.131955.1825


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب