رجبی‌پور میبدی, علیرضا, جوانمردی, پریسا. (1401). اثر نارسایی خدمات و تخلف برند بر راهبردهای مقابله‌ای مشتری در تاکسی‌های اینترنتی. , 12(1), 177-196. doi: 10.22108/nmrj.2022.131363.2583
علیرضا رجبی‌پور میبدی; پریسا جوانمردی. "اثر نارسایی خدمات و تخلف برند بر راهبردهای مقابله‌ای مشتری در تاکسی‌های اینترنتی". , 12, 1, 1401, 177-196. doi: 10.22108/nmrj.2022.131363.2583
رجبی‌پور میبدی, علیرضا, جوانمردی, پریسا. (1401). 'اثر نارسایی خدمات و تخلف برند بر راهبردهای مقابله‌ای مشتری در تاکسی‌های اینترنتی', , 12(1), pp. 177-196. doi: 10.22108/nmrj.2022.131363.2583
رجبی‌پور میبدی, علیرضا, جوانمردی, پریسا. اثر نارسایی خدمات و تخلف برند بر راهبردهای مقابله‌ای مشتری در تاکسی‌های اینترنتی. , 1401; 12(1): 177-196. doi: 10.22108/nmrj.2022.131363.2583


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب