امیری, صبا, داوری, علی. (1401). تحلیل عوامل پیش‌برنده و بازدارندۀ بازاریابی عصبی در حوزۀ تبلیغات؛ مطالعه‌ای با رویکرد شناختی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12(1), 89-108. doi: 10.22108/nmrj.2021.130428.2535
صبا امیری; علی داوری. "تحلیل عوامل پیش‌برنده و بازدارندۀ بازاریابی عصبی در حوزۀ تبلیغات؛ مطالعه‌ای با رویکرد شناختی". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12, 1, 1401, 89-108. doi: 10.22108/nmrj.2021.130428.2535
امیری, صبا, داوری, علی. (1401). 'تحلیل عوامل پیش‌برنده و بازدارندۀ بازاریابی عصبی در حوزۀ تبلیغات؛ مطالعه‌ای با رویکرد شناختی', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12(1), pp. 89-108. doi: 10.22108/nmrj.2021.130428.2535
امیری, صبا, داوری, علی. تحلیل عوامل پیش‌برنده و بازدارندۀ بازاریابی عصبی در حوزۀ تبلیغات؛ مطالعه‌ای با رویکرد شناختی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1401; 12(1): 89-108. doi: 10.22108/nmrj.2021.130428.2535


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب