اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات42
تعداد شماره‌ها1,594
تعداد مقالات12,967
تعداد مشاهده مقاله28,311,432
تعداد دریافت فایل اصل مقاله11,299,427
شکرچی زاده, زهرا, ولیخانی, زهرا. (1400). تأثیر ویژگی‌های تأثیرگذاران رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید آنلاین ازطریق نقش میانجی نگرش به تبلیغ و برند (مورد مطالعه: دنبالکنندگان صفحات پوشاک چرم در اینستاگرام). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11(4), 157-176. doi: 10.22108/nmrj.2022.129037.2464
زهرا شکرچی زاده; زهرا ولیخانی. "تأثیر ویژگی‌های تأثیرگذاران رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید آنلاین ازطریق نقش میانجی نگرش به تبلیغ و برند (مورد مطالعه: دنبالکنندگان صفحات پوشاک چرم در اینستاگرام)". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11, 4, 1400, 157-176. doi: 10.22108/nmrj.2022.129037.2464
شکرچی زاده, زهرا, ولیخانی, زهرا. (1400). 'تأثیر ویژگی‌های تأثیرگذاران رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید آنلاین ازطریق نقش میانجی نگرش به تبلیغ و برند (مورد مطالعه: دنبالکنندگان صفحات پوشاک چرم در اینستاگرام)', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11(4), pp. 157-176. doi: 10.22108/nmrj.2022.129037.2464
شکرچی زاده, زهرا, ولیخانی, زهرا. تأثیر ویژگی‌های تأثیرگذاران رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید آنلاین ازطریق نقش میانجی نگرش به تبلیغ و برند (مورد مطالعه: دنبالکنندگان صفحات پوشاک چرم در اینستاگرام). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1400; 11(4): 157-176. doi: 10.22108/nmrj.2022.129037.2464
 

آمار
تعداد مشاهده مقاله: 4,493
تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 1,609


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب