شکرچی زاده, زهرا, ولیخانی, زهرا. (1400). تأثیر ویژگی‌های تأثیرگذاران رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید آنلاین ازطریق نقش میانجی نگرش به تبلیغ و برند (مورد مطالعه: دنبالکنندگان صفحات پوشاک چرم در اینستاگرام). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11(4), 157-176. doi: 10.22108/nmrj.2022.129037.2464
زهرا شکرچی زاده; زهرا ولیخانی. "تأثیر ویژگی‌های تأثیرگذاران رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید آنلاین ازطریق نقش میانجی نگرش به تبلیغ و برند (مورد مطالعه: دنبالکنندگان صفحات پوشاک چرم در اینستاگرام)". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11, 4, 1400, 157-176. doi: 10.22108/nmrj.2022.129037.2464
شکرچی زاده, زهرا, ولیخانی, زهرا. (1400). 'تأثیر ویژگی‌های تأثیرگذاران رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید آنلاین ازطریق نقش میانجی نگرش به تبلیغ و برند (مورد مطالعه: دنبالکنندگان صفحات پوشاک چرم در اینستاگرام)', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11(4), pp. 157-176. doi: 10.22108/nmrj.2022.129037.2464
شکرچی زاده, زهرا, ولیخانی, زهرا. تأثیر ویژگی‌های تأثیرگذاران رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید آنلاین ازطریق نقش میانجی نگرش به تبلیغ و برند (مورد مطالعه: دنبالکنندگان صفحات پوشاک چرم در اینستاگرام). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1400; 11(4): 157-176. doi: 10.22108/nmrj.2022.129037.2464
 

آمار
تعداد مشاهده مقاله: 5,141
تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 1,873


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب