اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات42
تعداد شماره‌ها1,570
تعداد مقالات12,841
تعداد مشاهده مقاله27,468,293
تعداد دریافت فایل اصل مقاله11,042,807
شکرچی زاده, زهرا, ولیخانی, زهرا. (1400). تأثیر ویژگی‌های تأثیرگذاران رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید آنلاین ازطریق نقش میانجی نگرش به تبلیغ و برند (مورد مطالعه: دنبالکنندگان صفحات پوشاک چرم در اینستاگرام). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11(4), 157-176. doi: 10.22108/nmrj.2022.129037.2464
زهرا شکرچی زاده; زهرا ولیخانی. "تأثیر ویژگی‌های تأثیرگذاران رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید آنلاین ازطریق نقش میانجی نگرش به تبلیغ و برند (مورد مطالعه: دنبالکنندگان صفحات پوشاک چرم در اینستاگرام)". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11, 4, 1400, 157-176. doi: 10.22108/nmrj.2022.129037.2464
شکرچی زاده, زهرا, ولیخانی, زهرا. (1400). 'تأثیر ویژگی‌های تأثیرگذاران رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید آنلاین ازطریق نقش میانجی نگرش به تبلیغ و برند (مورد مطالعه: دنبالکنندگان صفحات پوشاک چرم در اینستاگرام)', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11(4), pp. 157-176. doi: 10.22108/nmrj.2022.129037.2464
شکرچی زاده, زهرا, ولیخانی, زهرا. تأثیر ویژگی‌های تأثیرگذاران رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید آنلاین ازطریق نقش میانجی نگرش به تبلیغ و برند (مورد مطالعه: دنبالکنندگان صفحات پوشاک چرم در اینستاگرام). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1400; 11(4): 157-176. doi: 10.22108/nmrj.2022.129037.2464
 

آمار
تعداد مشاهده مقاله: 4,194
تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 1,481


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب