گراوند, هوشنگ. (1399). مدل‌یابی ساختاری سبک‌های حل مسئله و اضطراب کرونا در دانشجویان با تأکید بر نقش واسطه‌ای خودکارآمدی. , 10(2), 145-166. doi: 10.22108/cbs.2022.130911.1581
هوشنگ گراوند. "مدل‌یابی ساختاری سبک‌های حل مسئله و اضطراب کرونا در دانشجویان با تأکید بر نقش واسطه‌ای خودکارآمدی". , 10, 2, 1399, 145-166. doi: 10.22108/cbs.2022.130911.1581
گراوند, هوشنگ. (1399). 'مدل‌یابی ساختاری سبک‌های حل مسئله و اضطراب کرونا در دانشجویان با تأکید بر نقش واسطه‌ای خودکارآمدی', , 10(2), pp. 145-166. doi: 10.22108/cbs.2022.130911.1581
گراوند, هوشنگ. مدل‌یابی ساختاری سبک‌های حل مسئله و اضطراب کرونا در دانشجویان با تأکید بر نقش واسطه‌ای خودکارآمدی. , 1399; 10(2): 145-166. doi: 10.22108/cbs.2022.130911.1581


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب