سیدامیری, نادر, عبدالمحمد سقا, معین, فرودی, پانته آ. (1401). بازاریابی و حواس: تأثیر محرک‌های حسی رایحه و رنگ بر تجربیات حسی مشتریان خرده‌فروشی‌های آنلاین مواد غذایی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12(1), 1-24. doi: 10.22108/nmrj.2021.129961.2516
نادر سیدامیری; معین عبدالمحمد سقا; پانته آ فرودی. "بازاریابی و حواس: تأثیر محرک‌های حسی رایحه و رنگ بر تجربیات حسی مشتریان خرده‌فروشی‌های آنلاین مواد غذایی". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12, 1, 1401, 1-24. doi: 10.22108/nmrj.2021.129961.2516
سیدامیری, نادر, عبدالمحمد سقا, معین, فرودی, پانته آ. (1401). 'بازاریابی و حواس: تأثیر محرک‌های حسی رایحه و رنگ بر تجربیات حسی مشتریان خرده‌فروشی‌های آنلاین مواد غذایی', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12(1), pp. 1-24. doi: 10.22108/nmrj.2021.129961.2516
سیدامیری, نادر, عبدالمحمد سقا, معین, فرودی, پانته آ. بازاریابی و حواس: تأثیر محرک‌های حسی رایحه و رنگ بر تجربیات حسی مشتریان خرده‌فروشی‌های آنلاین مواد غذایی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1401; 12(1): 1-24. doi: 10.22108/nmrj.2021.129961.2516


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب