اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات42
تعداد شماره‌ها1,537
تعداد مقالات12,623
تعداد مشاهده مقاله25,829,919
تعداد دریافت فایل اصل مقاله10,662,054
بحرینی زاد, منیژه, عصار, مرجان, اسماعیل پور, مجید. (1401). بخش‌بندی مشتریان خرده‌فروشی‌های آنلاین براساس ویژگی‌های جمعیتی و تجربۀ‌ مشتری؛ رویکردی مبتنی‌بر نقشه‌های خودسازمان‌ده. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12(1), 69-88. doi: 10.22108/nmrj.2021.130039.2519
منیژه بحرینی زاد; مرجان عصار; مجید اسماعیل پور. "بخش‌بندی مشتریان خرده‌فروشی‌های آنلاین براساس ویژگی‌های جمعیتی و تجربۀ‌ مشتری؛ رویکردی مبتنی‌بر نقشه‌های خودسازمان‌ده". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12, 1, 1401, 69-88. doi: 10.22108/nmrj.2021.130039.2519
بحرینی زاد, منیژه, عصار, مرجان, اسماعیل پور, مجید. (1401). 'بخش‌بندی مشتریان خرده‌فروشی‌های آنلاین براساس ویژگی‌های جمعیتی و تجربۀ‌ مشتری؛ رویکردی مبتنی‌بر نقشه‌های خودسازمان‌ده', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12(1), pp. 69-88. doi: 10.22108/nmrj.2021.130039.2519
بحرینی زاد, منیژه, عصار, مرجان, اسماعیل پور, مجید. بخش‌بندی مشتریان خرده‌فروشی‌های آنلاین براساس ویژگی‌های جمعیتی و تجربۀ‌ مشتری؛ رویکردی مبتنی‌بر نقشه‌های خودسازمان‌ده. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1401; 12(1): 69-88. doi: 10.22108/nmrj.2021.130039.2519


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب