بحرینی زاد, منیژه, عصار, مرجان, اسماعیل پور, مجید. (1401). بخش‌بندی مشتریان خرده‌فروشی‌های آنلاین براساس ویژگی‌های جمعیتی و تجربۀ‌ مشتری؛ رویکردی مبتنی‌بر نقشه‌های خودسازمان‌ده. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12(1), 69-88. doi: 10.22108/nmrj.2021.130039.2519
منیژه بحرینی زاد; مرجان عصار; مجید اسماعیل پور. "بخش‌بندی مشتریان خرده‌فروشی‌های آنلاین براساس ویژگی‌های جمعیتی و تجربۀ‌ مشتری؛ رویکردی مبتنی‌بر نقشه‌های خودسازمان‌ده". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12, 1, 1401, 69-88. doi: 10.22108/nmrj.2021.130039.2519
بحرینی زاد, منیژه, عصار, مرجان, اسماعیل پور, مجید. (1401). 'بخش‌بندی مشتریان خرده‌فروشی‌های آنلاین براساس ویژگی‌های جمعیتی و تجربۀ‌ مشتری؛ رویکردی مبتنی‌بر نقشه‌های خودسازمان‌ده', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12(1), pp. 69-88. doi: 10.22108/nmrj.2021.130039.2519
بحرینی زاد, منیژه, عصار, مرجان, اسماعیل پور, مجید. بخش‌بندی مشتریان خرده‌فروشی‌های آنلاین براساس ویژگی‌های جمعیتی و تجربۀ‌ مشتری؛ رویکردی مبتنی‌بر نقشه‌های خودسازمان‌ده. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1401; 12(1): 69-88. doi: 10.22108/nmrj.2021.130039.2519


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب