کریمی, حسین, بخشم, میلاد, الماسی فرد, محمدرسول, یاراحمدی, محسن. (1400). ارائه الگوی عوامل موفقیت بازاریابی خیرخواهانه در ایران. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11(4), 177-190. doi: 10.22108/nmrj.2021.129648.2501
حسین کریمی; میلاد بخشم; محمدرسول الماسی فرد; محسن یاراحمدی. "ارائه الگوی عوامل موفقیت بازاریابی خیرخواهانه در ایران". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11, 4, 1400, 177-190. doi: 10.22108/nmrj.2021.129648.2501
کریمی, حسین, بخشم, میلاد, الماسی فرد, محمدرسول, یاراحمدی, محسن. (1400). 'ارائه الگوی عوامل موفقیت بازاریابی خیرخواهانه در ایران', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11(4), pp. 177-190. doi: 10.22108/nmrj.2021.129648.2501
کریمی, حسین, بخشم, میلاد, الماسی فرد, محمدرسول, یاراحمدی, محسن. ارائه الگوی عوامل موفقیت بازاریابی خیرخواهانه در ایران. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1400; 11(4): 177-190. doi: 10.22108/nmrj.2021.129648.2501


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب