اصانلو, بهاره, خدامی, سهیلا, یاعبداللهی, سمیرا. (1400). اثر نیاز به منحصر به فردبودن و جهان وطنی مصرف کننده بر پذیرش نوآوری ساعت‌های هوشمند. , 11(4), 127-156. doi: 10.22108/nmrj.2021.128913.2459
بهاره اصانلو; سهیلا خدامی; سمیرا یاعبداللهی. "اثر نیاز به منحصر به فردبودن و جهان وطنی مصرف کننده بر پذیرش نوآوری ساعت‌های هوشمند". , 11, 4, 1400, 127-156. doi: 10.22108/nmrj.2021.128913.2459
اصانلو, بهاره, خدامی, سهیلا, یاعبداللهی, سمیرا. (1400). 'اثر نیاز به منحصر به فردبودن و جهان وطنی مصرف کننده بر پذیرش نوآوری ساعت‌های هوشمند', , 11(4), pp. 127-156. doi: 10.22108/nmrj.2021.128913.2459
اصانلو, بهاره, خدامی, سهیلا, یاعبداللهی, سمیرا. اثر نیاز به منحصر به فردبودن و جهان وطنی مصرف کننده بر پذیرش نوآوری ساعت‌های هوشمند. , 1400; 11(4): 127-156. doi: 10.22108/nmrj.2021.128913.2459


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب