علوی, سمیه, ابوطالبی, سمیرا. (1400). ارزیابی عملکرد بانک‌ها در رسیدگی به شکایات مشتری از منظرISO 10002 در شرایط Covid 19 با بکارگیری تحلیل پوششی داده ها. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12(4), 1-20. doi: 10.22108/jpom.2021.128382.1368
سمیه علوی; سمیرا ابوطالبی. "ارزیابی عملکرد بانک‌ها در رسیدگی به شکایات مشتری از منظرISO 10002 در شرایط Covid 19 با بکارگیری تحلیل پوششی داده ها". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12, 4, 1400, 1-20. doi: 10.22108/jpom.2021.128382.1368
علوی, سمیه, ابوطالبی, سمیرا. (1400). 'ارزیابی عملکرد بانک‌ها در رسیدگی به شکایات مشتری از منظرISO 10002 در شرایط Covid 19 با بکارگیری تحلیل پوششی داده ها', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12(4), pp. 1-20. doi: 10.22108/jpom.2021.128382.1368
علوی, سمیه, ابوطالبی, سمیرا. ارزیابی عملکرد بانک‌ها در رسیدگی به شکایات مشتری از منظرISO 10002 در شرایط Covid 19 با بکارگیری تحلیل پوششی داده ها. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1400; 12(4): 1-20. doi: 10.22108/jpom.2021.128382.1368


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب